Verzendbeleid

Wat zijn de verzendkosten?
Finest Luxe biedt gratis verzending aan vanaf € 20 binnen Nederland en België.

Wat zijn de levertijden?
Bestellingen geplaatst vóór 23:00 uur worden de volgende dag geleverd, mits het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, bedraagt de levertijd 4-8 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, zodat je snel van je aankoop kunt genieten!

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is enkel mogelijk door vóór 17:00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@finestluxe.nl met de vermelding van jouw naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan jij de bestelling enkel nog annuleren door het pakketje retour te sturen na ontvangst.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvangt jij een bevestigingsmail met een track & trace. Jij kunt op deze link klikken om de status van uw zending in realtime te bekijken. U kunt ook inloggen op onze website en naar de sectie "Bestelgeschiedenis" gaan om uw bestelling te volgen. 

Niet thuis tijdens de bezorging?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet thuis bent wanneer de bezorger het pakketje probeert af te leveren. Als uw pakket niet kan worden afgeleverd, wordt het 7 dagen lang bewaard op een PostNL-locatie of Bpost-locatie. U ontvangt ook een notificatie van de bezorger, waarin de afhaallocatie vermeld staat. Na deze periode van 7 dagen stuurt PostNL of Bpost het pakketje terug naar ons magazijn.

Pakketje nog niet ontvangen?
Indien jouw Track & Trace aangeeft dat jouw pakketje op jouw adres is afgeleverd, maar jij hebt toch jouw bestelling niet ontvangen, meld dit dan alsjeblieft bij ons. Na 14 dagen vanaf de aangegeven leverdatum zal PostNL of Bpost een onderzoek starten. Wij zullen jou gedurende dit onderzoek op de hoogte houden totdat het is afgerond.

Wat gebeurt er als ik een verkeerd adres invoer bij mijn bestelling?
Als u een verkeerd adres invoert bij uw bestelling en het pakket daardoor niet kan worden afgeleverd, bent u verantwoordelijk voor eventuele extra kosten die ontstaan, zoals de kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket naar het juiste adres.

Verantwoordelijkheid voor Track & Trace:
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de trackinginformatie die wij verstrekken zorgvuldig te volgen. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een Track & Trace-nummer waarmee de verzending gevolgd kan worden. Indien de klant de tracking niet in de gaten houdt en hierdoor bijvoorbeeld een bezorging mist of de zending terug naar de afzender wordt gestuurd, is de klant zelf verantwoordelijk voor de eventuele kosten en vertragingen die hieruit voortvloeien.

Vragen over jouw bestelling?
Heb jij vragen over jouw bestelling? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen pagina. Als jouw vraag daar niet tussen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.