Verzendbeleid

Wat zijn de verzendkosten?

Finest Luxe biedt gratis verzending aan vanaf € 20 binnen Nederland en België.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, elke afgeronde bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Dat is mogelijk door vóór 17:00 uur op dezelfde dag te mailen naar info@finestluxe.nl met vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum.
Als de bestelling al in verwerking is, kun je enkel annuleren door het pakket na ontvangst retour te sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een track & trace-link. Klik op deze link om de status van je zending realtime te bekijken.
Je kunt ook inloggen op onze website en naar de sectie ‘Bestelgeschiedenis’ gaan om je bestelling te volgen.

Niet thuis tijdens de bezorging?

Ben je niet thuis bij bezorging? Dan wordt je pakket 7 dagen lang bewaard op een PostNL- of Bpost-locatie.
Je ontvangt een notificatie met de afhaallocatie.
Na 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

Niet-afgehaalde pakketten

Pakketten die niet binnen de afhaaltermijn worden opgehaald, worden door de vervoerder teruggestuurd naar ons magazijn. In dat geval behandelen wij dit als een retourzending.
Verzend- en retourkosten van €10,00 worden dan in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Pakketje nog niet ontvangen?

Als de track & trace aangeeft dat je bestelling is afgeleverd, maar je hebt niks ontvangen, meld dit dan bij ons.
Na 14 dagen vanaf de aangegeven leverdatum start PostNL of Bpost een onderzoek.
Wij houden je tijdens dit proces op de hoogte.

Verkeerd adres ingevoerd?

Als je een fout adres opgeeft waardoor het pakket niet kan worden bezorgd, ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele extra kosten, zoals herverzendkosten.

Verantwoordelijkheid voor Track & Trace

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de trackinginformatie zorgvuldig te volgen.
Bij het missen van een levering of een retourzending door het negeren van de tracking, is de klant verantwoordelijk voor de kosten en eventuele vertraging.

Vragen over je bestelling?

Bekijk eerst onze veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op via info@finestluxe.nl.